duminică, 5 decembrie 2010

Let it snow,let it snow...


Ma simt atat de fericita ca ninge si ca in sfarsit pot sa spun cu adevarat ca a venit iarna.Ma uit pe geam si nu-mi vine sa cred cat de marunt si frumos ninge afara.Stiu ca nu sunt singura ,insa cred ca sunt printre putinele persoane carora le place frigul,zapada,si tot ce tine legat de iarna.Sau poate ma insel.
Cateva motive pentru care eu ador iarna, si tu ai putea sa faci la fel :
1.Iarna sunt foarte multe evenimente speciale pentru mine.Exceptand Sarbatorile de riguare ale sezonului,este si ziua mea,si ziua multor persoane foarte speciale pentru mine.
2.Imi pot purta in sfarsit ghetele preferate,si deasemenea pot purta suprapuneri de haine,fara a ma simti inconfortabil si fara a-mi fi cald.
3.Pentru ca ninge!De ce nu ne-am bucura de acest factor meteorologic,de care multi sunt privati?
4.Serile sunt mai lungi si somnul mai dulce.Cui nu-i face placere sa-si prelungeasca minutele de stat in pat,la caldura.
5.Primesc si la randul meu ofer multe cadouri.
6.Pentru ca imi face placere sa-mi petrec seara de vineri,in pat cu o ciocolata calda cu scortisoara sau un ceai de Craciun si sa ma uit la un film bun.
7.Infrigurata,de cele mai multe ori caut caldura in bratele celui drag.
8.Poti merge la patinoar,schia, te poti da cu snowboardul ,sau poti practica alte sporturi de iarna.
9.Pentru ca THE NIGHTMARE BEFORE CHRISTMAS, a lui Tim Burton doar de Craciun are farmec.
10.Dusurile devin bai lungi cu multa spuma si sare de baie...
11.Ai zile mai libere,prin urmare mai mult timp pentru a petrece cu cei dragi.
12.Pentru ca doar in Ajunul Craciunului poti manca Scutecele Domnului:P
13.Atmosfera,pare a fi mai pozitiva,si oameni incearca sa fie mai buni,mai darnici,sa ierte si sa se impace.
14.Orasul se transforma,parca peste noapte in CRISTMAS Town:D,si toata lumea isi decoreaza cat mai mult casele.
15.Ies cu prietenii la o cana de vin fiert.
16.Pentru ca indiferent de cati bani as avea in buzunar si oricate lucruri negative mi s-au intamplat de-a lungul anului...de Craciun sunt pur si simplu fericita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.