luni, 28 februarie 2011

John Rocha A/W 2011

Un alt nume pe care am reusit sa-l tin minte ,legat de saptamana modei la Londra,si despre care nu stiu prea multe a fost John Rocha.Mi-a placut foarte mult ce am vazut.Poate as fi preferat sa vad mai multe propuneri la barbati,avand in vedere ca in ultimul timp am fost mai interesata de moda masculina.Din cate am inteles,sursa de inspiratie a lui Rocha a fost artistul Pierre Soulages-pentru cei care nu stiu Pierre este un pictor francez ,a carui opera se caracterizeaza prin tuse subtile de culoare ce pastreaza o tonalitate de alb si negru, ambele contopite in forme minunat conturate.El abordeaza des tema negrului compact pusa pe un background alb,ceea ce ar putea fi considerata o armorsare a artei.Insa cand vine vorba de moda,devine problematic."Greul " si " compactul" nu par sa functioneze la fel de bine ,nu pe cat ar trebui,chiar daca in timp completau si mergeau bine in colectiile de haine,ca componente ale tinutelor coronament.Erau ,oarecum, defetiste. Insa John Rocha a reusit sa creeze o imagine care sa nu fie deloc grea,desi s-a folosit de materiale precum lana matritata si diferite texturi de tweed.El a reusit sa lumineze negrul de catre impleturi de lita si material textil.Un cuvant de spus au avut si alburile "iernatice",sau blana -vopsita ,sau dantelele(insa fara sexualitate,asa cum am vazut la altii),sau croiala asimetrica care denota fluiditate,precum si rochii diafane.Toate acestea au lucrat impreuna pentru a contrabalansa cele mai austere look-uri .

.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.