vineri, 25 februarie 2011

PPQ: pentru eroul din tine

Pentru show-ul de la saptamana modei din Londra,PPQ au luat in serios ideea de "pisicuta sexy",asa ca ceea ce am vazut pe catwalk nu m-a surprins deloc.Modele par a fi niste eroine dintr-o serie de benzi desenate.Mai exact imi amintesc de catwoman .Insa in comparatie cu Michele Pfeiffer,care a intruchipat-o pe catwoman in 1992, in Batmar Returns,care nu a fost deloc rea,sau Halle Berry din productia Catwoman 2004, al caror costume din piele sau latex nu-mi inspira nimic altceva decat o sexualitate triviala,ceea ce vedem la PPQ sunt niste costume de super-eroine ,care pot transforma orice femeie simpla,peste noapte,intr-o eroina.Si ce am mai putut observa...dantela se tine inca bine,la fel si volanasel,care completeaza croiala cuminte ce-mi aminteste de rochitele lui Wednesday Addams... .O astfel de eroina mi-ar place sa vad mai de pe strada.
Si sa nu uitam de accesoriile din colectie,care mie,personal mi se par foarte chic{pantofii},si funny(caciulile cu urechi).Trebuie sa recunosc ca am colectionat si eu cateva perechi de urechi,atat in vestimentatie,cat si in accesorii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.